Tjej mys i stan

Sitter här hemma och kollar på när Empan lirar Wii. Haha, det är så jäkla kul att se henne spela. Hon blir fan galen när hon torskar. Vi har planerat middagen ikväll, var vi ska äta och så. Och det blev en mysig italiensk restaurang som heter Va piano. Det sägs att den är riktigt mysig, så vi hoppas på det. Vi ska sedan vidare till Sergel biografen och kolla på Saw V. Jag och Empan har reserverat biljetter, vi sitter dock längst ner i mitten. Jävligt läskigt menmen. Empan hade hört att det var folk i USA som hade svimmat när dom sett den.
Det enda tråkiga är att vi missar Idol. Och det som skulle vara kärleks-tema idag. Ååh, både jag och Empan börjar nästan grina för det. But that's life. Man kan inte se allting som man vill se. Istället så blir det en mysig tjejkväll i stan med brudarna. Härligt!

Nej, dags att mobba Empan lite. Börjar gå neråt för hennes del. Jag är ju för fan hennes coach, jag kan ju inte sitta vid datan då, hehe. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0