Tidig morgon

Tidig morgon idag, dock börjar jag inte fören halv tio. Härligt värre. Fast jag måste få mamma att skjusa mig, annars blir det på tok för jobbigt med min jäkla väska. Jag ska ju stå i skolan idag, för första jävla gången. Och bara för att retas så kommer alla jävla idioter att hoppa och ba yeaaaaaaah Jennifer du ska stå idag och så gör dom en frivolt eller nått. Iallafall så måste jag packa min väska, smsa mamma, äta frukost och så tror jag. Låter inte det wonderful?
Ni får en lagom sexig bild på mig också, bara för att jag kan vara så fin ibland!

Förra sommaren

Love - peace

Kommentarer
Postat av: melina

coooling :D

2008-11-10 @ 12:21:40
URL: http://melinaguelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0