Ska gå och gräva ner mig

Känner mig besegrad. Jag är så galet förkrossad, dock kan jag inte skriva why här för att människan kanske känner till att jag håller på att bloggar och kanske läser då, hade ju varit sorgligt. Dock måste han ha sett de andra inläggen sånt fall haha, osis!
Orkade inte gå till skolan idag eftersom vi hade två lektioner, kändes galet onödigt. Det betyder att jag har varit hemma hela dagen och sovit och sen har jag badat och läst engelska boken som ska vara slutläst snart, snark. Jag fattar fan mycket men orkar inte läsa så mycket hela tiden. Glömmer alltid att ta med den också, har rätt mycket kvar.

Idag åkte mamma till Småland också, till hennes kompis land. Hon kommer inte hem fören på lördag, vilket betyder att jag har lite frihet. Woho! Idag ska jag iväg och sola snart och sen kolla herrarnas träning med Malin och sen ska jag nog hem och slagga. Slagga själv också, poor little me!
Imorgon ska jag träffa Malin när hon slutat och sen ska vi till Jakan och träffa Empan och sen hem till mig igen och bara chilla. Vi ska laga mat och dricka lite vin och bara mysa. Kolla på Pirater of the caribbean också. Bara myskväll!

Nu ska jag gräva ner mig i Chris Brown låtar, är helt såld i honom. Han är så jävla sexig!
Kyss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0