Say Goodbye

Sitter här hos Malin och ska precis äta våfflor, yummi! Kände mig inge vidare så jag försov mig och sen missade jag bussen så jag orkade inte gå till skolan så jag gick till Malin istället. Bra kompersation haha!
Vi har iallafall pratat en hel del och varit ute med Sigge-pigge och nu ska vi äta våfflor som sagt. I know know, damn va onyttigt men i dont give i shit! Jag och Malin blev sugna så fuck that! Vi lyssnar också på Chris Brown med Say goodbye. Så jävla bra. Vi sjunger med och jag tror att Sigge tycker att det låter hemskt men det skiter jag och Malin i, för det låter hemskt när han börjar skälla. Så det så!

Igår vann herrarna matchen mot Västerås med 10-7 och min älskling gjorde mål. Han är så het! Jag dog när han log mot mig när han hade gjort mål. Han är en sexig mother fucker!
Våfflorna väntar. Puss haaaaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0