Poor little me, som inte har en bror eller syster


Ron Pope - You're the reason I come home

Satt och lyssnade på denna låt samtidigt som jag läste en konversation mellan Rebecca och hennes bror. Dom har en sån jävla relation, helt sjukt. Jag vill också ha en bror eller syster och jag kan prata om allt med. Jag kan ju liksom inte berätta allt för min mamma och pappa. Jag kan ju inte säga att jag var på värsta festen och jag blev så jävla full och blabla, fan skulle mamma säga då liksom.
Rebeccas bror befinner sig dessutom i USA (tror jag att det var). Låten får mig fan att grina. Jag vet hur mycket Rebecca saknar honom. Finns här, även fast det var länge sen, Rebecca!

Idag åkte jag och pappa till skolan och hade utvecklingssamtal med min mentor. Det gick bra. Tog typ 20 min och sen satt jag på tåget hem igen. Otroligt onödigt, vafan! Här sitter jag nu och väntar på att klockan ska bli kvart över elva, halv tolv. Då ska jag ner och gymma och sen möta upp Amanda och simma med henne. Härlig dag.
Hade hoppats på att få se lilla Malin, men tyvärr ligger hon hemma och dör i 40 graders feber. Stackare, krya på dig!

Nej, nu ska jag mobba Amanda lite, och få henne att vara med mig ikväll. Och jag ska spela lite Wii också som jag är så förbannat bra på nu!
Peace out nigaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0