Okej..

..det var döden som hälsade på mig imorse. På riktigt! Jag skulle gå upp fucking 4.15. Kom jag upp då? Nej, verkligen inte. Pappa hörde ju såklart min ringklocka i typ en kvart och gick upp för att sparka upp mig. Fan då. Jag dog! Orkade inte duscha och det fick bli en snabb jävla frukost med en helt osnygg sminkning. Sa tjo till pappa och drog mig i det jävla iskalla, på riktigt iskalla, morgon jävlahelvetes luften, mot bussen. Inte fan trodde jag att jag skulle behöva springa heller, men visst behövde jag det. Hello death! Var det ända jag tänkte jag då, för bussen kom ju precis när jag kom upp på gatan.  Och när jag skulle gå in så ler han med ett sånt där hemskt "godmorgon"-flin som bara får mig att ge tillbaka ett fejksmajl. Sen klämmer han ur sig; Du fick springa ser jag. Du verkar inte så pigg. Hehe, jävla gubbjävel. AAAGHHHH vad sur jag blev. Tänkte att hon jag hade bara varit liiiiiiiiiteeee mer pigg så hade han fått en höger så att näsbenet sprack. Nej usch, jag skojade. Men jag blev faktiskt sur, for real!
När jag kommer till Barkarby och halvsover medans jag lyssnar på musik och läser en meningslös tidning så kommer Davva, Filip och Oliver och är så jäkla pigga. How come? När jag sitter där och liksom grinar för att jag måste gå upp så jätte tidigt så står dom där och garvar åt mig och drar massa b-skämt som jag säkert skulle garvat sönder om jag hade orkat. När vi kommer till skolan så sätter vi oss i bussen och väntar in alla. Jag tror inte ens att vi han komma ut ur Sundbyberg innan jag somnade, härligt!
Killarna vann iallafall första matchen med 10-5 mot typ Kopparlunds gymnasium, fett keffa dom var! Sen åt vi meeega god pannkakor och så spelade dom andra matchen som dom förlorade med 6-3. Galet jämn match, menmen..

Vi kom hem med bussen typ 17.00 i Sumpan och då tog jag tåget direkt hem och pappa hämtade mig i Jakan och så åt vi och sen har jag kollat på tv och tagit en powernap, så nu är jag hyper igen..haha, i wish! Nej usch, fortfarande skiiiiit trött verkligen. Ska dra mig mot sängen nu. Får se om jag verkligen lever imorgon. Börjar ju typ sådär 8.15 och min käre mor kommer och hämtar mig 7.30-7.45 (för den som undrar exakta tiden! Kan vara bra att veta).
Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0