Nöjd

Jag är skit nöjd för jag har städat hela huset, eller hus och hus det var kanske att ta i men jag har dammsugit och städat hela lägenheten. Låter så mycket bättre att säga "huset" för det är oftast större liksom, men men.. ska inte ljuga! Nu ska jag göra en omelett till mig och mamma sen väntar en jävla tour för våran del. Vi ska till sporthallen för att packa någon bag som ska med imorgon, sen ska vi till plantagen för att köpa nått och mamma ska kolla med någon hur hon "räddar" sina rosor från kylan, sen ska vi till Stinsen och köpa ett par uggs till mig och sen kanske vi ska till Komet och sola. Herregud, sen måste vi nog handla också. Vi har hela dagen på oss, men jag måste skynda mig.

Imorgon bär det av mot Jönköping. Klockan 8.00 avgår bussen från Kansliet och aa.. fan vad jag ska sova. OCH BLOGGA hehe och lyssna musik och kolla på fejan och aa.. kanske...kanske...kanskeee.... kolla film med Mr X.. Nej jag skojade, det kommer nog inte hända. Men fuck iaf, puss hej. Orkar inte med er längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0