Middag hos Malthan

Sitter just nu hos Malin och väntar på att hon ska duscha klart. Pratar med Empan nu om vilken buss vi ska ta till Malthan. Vi ska ju nämligen dit och äta middag. Jag, Empan, Malin, Jossan och sen Malthan dårå. Vi ska äta god mat och bara umgås lite grann.

Sen ska Empan och Malin sova hos mig och imorgon ska Empan hänga med när jag ska spela match i Sköndal. Efter matchen möter vi upp Malin och drar tillsammans till Jakan sporthall och kollar på dom söta herrarna. Äntligen ska jag få se snyggingen igen, mitt ögongodis! Känns som om det var flera dagar sen. Haha, låter som en jävla tönt. But I dont give a shit!


Nu ska jag snabba på Malin lite. Vi har ju fått lite brådis nu. Puss och heeeeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0