Kvalster? Bränt mig?

Asså shit! När jag gick från solariet så kände jag ingenting men sen när jag väntade på bussen med Malin så började det klia i ena handen och jag ba shiit, tänk om jag har typ kvalster eller nått. Hon ba nej det tror jag inte, du tvättade det väl? Jag ba ja klart jag gjorde.
Och nu när jag kom hem så kliar det helt galet mycket jag vettefan vad det är. Helt sjukt! Och jag är helt röd-flammig på armarna. Jag vet inte vad det är asså, fast jag kanske har som Empan. Jag kanske är typ "allergisk" eller nått mot solarie-"solen". Men det verkar ju konstigt eftersom jag solade hur mycket som helst förut, och då hände det minsann ingenting. 
Jävla skit! Det kliar som fan och jag vill verkligen inte klia, kanske får gå till vårdcentralen imorgon om det kliar ännu mer. Jag är ju faktiskt ledig imorgon. Fast jag måste städa mitt rum också. Herregud, hope Empan slutar tidigt.

Ska äta nu, pööööh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0