Jag vill tacka..

Jag vill tacka Malin Bergström för att hon alltid har funnits där i alla lägen. Vare sig det har varit bra eller dåligt. Visst, vi har bråkat och tjafsat om onödiga saker, men ändå har hon alltid funnits där. Nu finns det bara få som står mig så nära som henne. Jag vill tacka henne för att hon lyssnar och förstår. Det är så mycket lättare att prata med dig än med många andra pga du har varit med om ungefär samma sak som jag går igenom nu.
Jag vill helt enkelt att du ska veta att jag alltid finns här för dig som du funnits och finns här för mig. Det betyder ska du veta. Tack hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Malin Bergström

Du kan alltid komma till mig hjärtat ! :D

kmr alltid lyssna vad du har att säga och ska göra mitt bästa med att ge råd :)

älskardig gumman !! <33333

2008-11-05 @ 18:43:29
URL: http://beergstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0