Jag skulle pröva mina läppar mot någon annans, om du lämnar mig nu

Jarå, vaken. Härligt med såhär tidiga morgonar. Nej! Jag är superduperjätteas trött. Skulle bara vilja ligga kvar i sängen hela veckan och sen vakna på fredag. Det kan väl inte vara så att jag är typ seg efter helgen, eller? Känns som ett mysterium.
Nu har jag iallfall bestämt mig helt att ta en timeout från innebandyn fram till jul eller något sånt. Det känns rätt bra, så får vi se om jag saknar den så mycket som jag borde. Ska prata med mig mentor idag också och berätta hur det är och känns och sen tala om att jag tar en paus och blabla. Det ända tråkiga är att jag inte får träffa Amanda så ofta då. Men vi har sagt att vi ska simma tillsammans, hon ska ju få sin efterlängtade navelpiercing-kropp. Haha, gulle!

Yes, jag har fattat hur man gör en jävla egen gubbe på Wii. Nu blev allt så mycket roligare med det spelet. Herregud! Och jag äger pappa på allt. Amanda tror verkligen också att hon kommer vinna på Bowling, but no way :)

Juste, jag var nere på herrarnas träning igår för att prata lite med mamma om pausen och så. Så ser jag Cédric och haha, båda tittar på varann och börjar garva. Det var kul.
Nu ska jag äta frukost, lyssna på music och sminka mig. Ikväll ska jag och farsan på biografen.
Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0