Jag har en ny jacka

Malin väckte mig i morse när hon skulle hoppa in i duschen. Herregud, klockan var typ kvart över åtta och jag dog. Vi skulle kolla på Mirrors igår kväll, men så sant som det är sagt så bajsade både jag och Malin på oss redan efter en halvtimme så vi bytte och kollade en liten stund på Mamma Mia istället. Mycket bättre, och definitiv inte lika läskig! Jag fick skjus av familjen Bergström hem och så somnade jag i soffan hemma. Jag vaknade trettio minuter innan jag hade samling till matchen och insåg också att jag inte hittade så bra, good work. Vi kom tillslut till samligen iallfall. Matchen gick ju åt helvete så den behöver jag inte nämna.
Direkt efter matchen åkte jag och mamma och kollade på en vinterjacka till mig. Först i Outleten och på Stadium. Där hittade jag inte ett skit. Sen gick vi till Boomerang men där kostade jackan alldeles för mycket tyckte mamma så vi åkte till Vällingby och hittade en ball jacka där. Så nu har jag iallfall en ny jacka och slipper skämmas (Förlåt Tilda, så ful är den VERKLIGEN inte. Mamma ska ändå använda den nu) för en jacka som jag har haft i typ 2-3 vintrar nu. 
Imorgon hade jag planerat att träffa Malin och hennes vovve Sigge, men pappa hade tydligen pratat med farmor och vi ska äta middag där. Får se om jag hinner till Malin innan eller så kanske jag går till henne efter när pappa tränar innebandy.

Nu kollar jag på James Bond - Levande måltavla (tror jag!), och det ska jag fortsätta med. Pappa ligger just nu och sover, han gnällde på att han inte hade sovit middag som jag. Men herregud, haha.
Just fan! Jag kollade på Camp Rock innan, och herre vad bra den var! Måste ses igen. Kanske ladda hem och kolla, haha pappa kommer bli tokig!
James väntar!
Kyss och smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0