HOLY SHIT, YOU'RE HOT!

Igår efter skolan så åkte jag och Rasmus till mammas jobb för att åka med henne till Solna hallen och kolla på innebandy. Aik-Helsingborg, såklart vann Aik. Dessutom var snyggingen själv där och jag dog så fort han pratade med mamma. Shit, hur snygg får man vara?
Idag har skolan varit rätt chill. Inte gjort något speciellt mest bara tagit det lugnt. Jag och Linnea är så jäkla lika kom vi på idag också.
Just nu ligger jag i Malins rum på  hennes golv. Hon sitter och försöker tämja hennes kåta hund som bara bits och vill para sig.  Dock är han väldigt väldigt söt och en lagom elak Jennifer funderar på att packa ner honom i min lilla väska och springa vilken sekund som helst. Enda problemet är att jag tror inte Sigge får plats där, synd. Annars så kanske han får plats i min mega jacka. Ja, det får han nog. Malin skulle bli så ledsen. Men just nu bryr jag mig inte, moahahahha.

MÅSTE SPRINGA NU HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ....då

Kommentarer
Postat av: mysan

Vem är snyggingen då?

2008-11-12 @ 22:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0