Hihihi

Idag tränade jag i målet och det gick ju bra. Yippi! Sen drog alla tjejer och jag var ensam kvar. Hade ingen att käka med, så ringde mamma och frågade henne om hon kunde äta med mig. Dock var Rasmus kvar på Subway så jag skyndade mig dit och åt snabbt som attans för att jag var försenad, bättre kan inget vara hehe. Vi hade tre lektioner kvar och alla gick bra. Efter skolan så åkte jag till mammas jobb och var där i typ en timme innan vi åkte hem. När vi var hemma så åt vi och så hade jag en förhoppning att jag skulle gymma en timme och sen simma i en halvtimme, men.. Duktiga Jennifer hade glömt gymkortet hos sin pappa så det gick åt helvete. Ändå åkte jag med mamma till deras träning och så gick jag och frågade han i kassan om jag fick träna iallafall;
Jag: Hej
Killen: Hejhej. Vad vill du göra?
Jag: Jag skulle vilja gymma. Grejen är bara att jag har glömt mitt gymkort hemma hos min pappa och jag har glömt nycklar (ljug) och pappa är inte hemma (ljug x2). Så jag undrar ifall jag kan få gymma iallafall och sen när jag ändå kommer till hallen på onsdag så kommer jag så drar du bara ett streck eftersom det är en 12 ggr kort.
Killen: Nej tyvärr. Det funkar inte så. Det är så många som sagt och gjort så förut men inte kommit tillbaka då, så de har gjort en gång gratis och vi får inte göra så.
Jag: Nehene.. dåså..
Killen: Ja tyvärr. Ledsen. Och då tänkte jag, din mamma kan vara ledsen. Men sa inget utan gick där snäll ifrån och gick in i hallen och kollade basket och väntade på Tilda.
Tycker om Patrik gör jag också, dör varje gång jag ser honom och jag överdriver inte. Promise.

Nu är det slaggdags. Pusssissssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0