Henrik Larsson och Henrik Dorsin.

När Malin och Empan dragit imorse så kom mamma efter ett tag och jag fick skjus ner med henne till Jakan sporthall där herrarna skulle spela match. Jag hjälpte till lite innan matchen och sen fick jag visa en kille hur han skulle göra med musiken och allt det. Dock så var det jag som satt iallfall, men det blev jag inte ledsen över. Det är faktiskt riktigt kul, och speciellt när det kommer fram massa och säger att det var bra jobbat av mig också. Blir riktigt glad över att höra det.
Maggie kom senare också och kollade på matchen. Vi vann med 7-5 och Henrik Larsson (som förövrigt har börjat spela innebandy, för er som inte vet) gjorde två assist. Riktigt kul att se att han kan spela, jag menar det var ju ett tag sen han spelade faktiskt. Dock är det nog inte så svårt att komma tillbaka till innebandyn när man spelat fotboll så länge som han gjort. Det är ju ändå relativt lika sporter, jag menar, han har ju liksom tänket, konditionen, och sen tappar man inte så jättemycket.
Efter matchen kom papi och hämtade mig och Maggie från matchen och vi åkte hem till henne för att äta middag. Vi kollade klart på någon jävla skitfilm som Maggie hade sett på tidigare och sen kom Emil, Olle och Björn och vi åt middag. Jättegott kött med potatisgratäng, mums!
Vi kollade på Sing a Long hemma hos henne och helvete vad rolig Henrik Dorsin är haha. Garvar fan ihjäl mig. Och alldeles nyss kollade vi på en film från YouTube (se nedan) som jag och Danny kollade på tuuuuuuuuusen gånger när den spelades in hahaha. Fyfan! I love Henrik Dorsin.



Nu ska vi sova, Maggie håller på att dö. Imorgon ska jag nog iväg och kolla på skidkläder. Måste ha ny jacka och nya byxor, vill ha riktigt snowboard grejer och det är typ 25% rea på nått place i Bromma. Låter ju inte helt fel. Ska tvinga dit mamma imorgon. Hon kommer säkert inte orka. Hon har varit på en kompis land i Småland från torsdags till idag och sen var det matchen idag och sen nu är hon ute med hennes två bästa kompisar som hon typ aldrig träffar. Poor u mami!

Nej dags att dra sig till sängs. Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0