hej hoppp hallå

Godmorgon.
Jag och Mickan har precis ätit frukost och lyssnat lite på musik, det är så mysigt! Herre också, DET ÄR SOL UTE!! Jag blev helt chockad när jag såg en ljusstrimma komma in genom fönstret i morse också. Fan vad skönt att det kan vända från regn nu! Yes!
Mamma ringde i natt eller i morse, jag vet inte riktigt. Orkade inte kolla på klockan. Fan ville hon, orkar inte med mammas fylle samtal. Haha skoja, tror fan inte att hon blev så full. Lite kanske. Ni ska inte tro att min mamma är värsta alkoholisten nu. Mickan är fortfarande sjuk och tjatar fortfarande om att det är sååå synd om henne. Hon frågade faktiskt också mig igår om aldrig jag är sjuk som lilla Mikaela. Haha, så störd!

Ikväll är det spåra som gäller. Men först har jag och Mickan en jävla massa att ta itu med. Vi ska fixa massa grejer. Jag måste duscha och ge lilla lilla lilla sjuka Mikaela en Ipren så hon inte är sjuk ikväll. Det skulle ju vara hela världen.
Peace out mother fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0