Han är så sexig

Kom hem för inte så länge sen efter att ha varit och kollat på herrarnas träning med Malin. Jag pratade också med min mental coach. Hon är riktigt bra hon! Jag dog ett antal gånger också när jag såg den galet sexiga killen på träningen (säger inte vem!). Han är så sexig!
Jag och Malin pratade förresten om allt möjligt. Och juste, helvete.. DET SNÖADE JU FÖR FAN! Sååå mysigt! Jag längtar till julen.

Nu ska jag iväg och umgås lite med pappa. Och btw så har jag lyckats boka upp hela jävla helgen på nått vis, vet inte hur det gick till.
Fredag: Bio och middag i stan med tjejorna, Empan, Malin och Melina.
Lördag: Tjejmiddag hos Malthan med tjejorna från gamla klassen.
Söndag: Heldag med Empan och Malin. Kolla herrarnas match osv.
Mysig helg kan jag ju säga!

Nu ska jag umgås med pappa och Wille innan det blir dags att sova. Pussilipuss

Kommentarer
Postat av: .......

cedric haha

2008-11-20 @ 22:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0