Give me some jul!

 
Cheka den här. Såhär ser det ut när jag, Empan, Mallan och Empans kille och hans polare är i Sälen i vinter. Haha drev. Men fan va nice!

Nu har jag fått en riktig jävla längtan till jul. Galet! Jag som brukar vara sådär "uuussscchhh nej, kan julen bara dö ut och kan det inte bara vara sommar hela året istället?" Men nu har jag fått en sån grov längtan. Tack vare Empan (Emmi) och Rasmus.
"Blir det Sälen i vinter?" frågar Empan mig idag. Och klart som fan det blir. Inget kan väl blir bättre än en Sälenresa med sina bästa vänner, eller? Galet mys, och dessutom har det snöat nu under helgen. Dock fick jag inte uppleva känslan för jag var i Jönköping med herrarna och chekade deras match. Bra lirat gubbs, vinst med 5-4 i sudden. Härligt!
Så ge mig jul nu!

Nu ska jag kolla på Fotbollsgalan som min kära vän Mallan (Malin) är på. Hon sa att hon hade as grymma platser och ser exakt allt. Gud, I hope I see you on tv!
Rasmus kommer vilken sek som helst. Måste tagga nu, langar pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0