Förkyld

 
Åååh, så himla bra!
Tju. Idag var skolan helt okej, vi började med gym. Dock var det väldigt jobbigt för jag börjar bli sjukare och sjukare, väldigt tjockt i halsen. Jag kom på sen också att jag och Linnea kommer in på så sjuka grejer som vi pratar om, helt invecklat skit som ingen egentligen bryr sig om menmen.. hade bara två lektioner och sen drog jag hem. Jag började kolla på "A cup of love" och sen kom mamma hem så somnade vi tillsammans i soffan och sen vaknade vi vid fem då jag fick fetaste jävla paniken! Jag fick rusa till Malin och hämta våffeltång, hem igen säga till mamma vad jag och Emmi skulle äta sen slänga mig in i duschen sen äta och sen dra igen direkt. Jag och Emmi skulle ju jobba på Gården på Rock kvällen typ. Kände mig så sliten och förkyld att jag höll på att somna flera gånger där borta, bara musiken som höll mig vaken. Hur fan kan man lyssna på sånt skit? Usch!

Jag kan inte andas och känner mig helt död! Dags att sova kanske? Imorgon ska jag och mamma sola och sen ska jag fråga henne om vi kan åka och köpa ett par uggs i Stinsen. Måste träffa Magge och få pengar av henne, men jag vet inte om jag orkar eller har tid. Men måste verkligen! Åhhhh... jag orkar inte. Får se hur det blir.

Ska sova, puss och godnatt!
"Du..är aldrig du såhär sjuk som jag?" / Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0