Flyga drake


Filmen var riktigt bra men hemskt.
Dock fattade vi inte halva filmen för att texten var cp och den funkar inte på våran tv. Ingen text. Aldrig. Varken jag eller mamma fattar problemet. Filmen var ändå väldigt bra och jag och mamma grät flera gånger. Den var båda sorglig och hemsk. Den måste ses, och jag ska se den igen men då med text så jag förstår.

Nu ska jag sova och imorgon är det gymmet på morgonen. Efter gymmet så är det stress, stress och åter stress till skolan för att hinna till svenskan. Kanske inte tvättar håret imorgon. Men fan, det blir så jävla äckligt då. Men hellre det och attt jag hinner än att jag tvättar håret och inte hinner. Jag har nog så mycket frånvaro ändå. Och jag orkar verkligen inte tvätta håret nu, idag.

Helgen blir lugn och skön. Imorgon ska jag och Emmi jobba på gården. Det är typ Rock Björken eller nått, det kan nog bli kul. Träffa alla där igen och plus att vi får lite extra cash, och det sitter ju aldrig fel! På lördag är jag nog bara hemma med mamma och äter god mat och tar det lugnt. För på söndag så åker jag med herrarna till Jönköping klockan åtta på morgonen. Då vill man inte helst ha festat kvällen/natten före, inte så jävla mysigt. Dock sitter jag ju på en buss i x antal timmar och kan sova då, men ändå. Hoppas dom vinner!

Sängen väntar på mig. Pusssssspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0