Chill pill

Dags att chilla vidare med denna dag. Fan va bra jag har varit idag! Really mr Bond. Och juste, kollade ju Bond med pappa igår. Herregud, den var skitbra. Pappa tyckte den sög, men inte så konstigt när han sov typ en tredjedel liksom, vafan. Men jag tyckte verkligen att den var skitbra. Fast han drog dock inga sånna där megaroliga skämt så hela bion typ dör av garv, tråkigt, men annars bra!
Nu ska jag till herrarnas träning och prata med deras mental coach typ. Måste bygga upp ett jäkla självförtroende, måste ha, måste ha. Undra om jag ska fråga om pappa kan skjusa mig, men jag kommer säkert bara få ett; Är du dum i huvudet eller? Fan jag ska kolla tv, jag är tjock. Eller nått. Med andra ord, han kommer inte göra det. Så det är väl bara sätta på sig über kläderna och traska ut i kylan mot bussen. Stackars mig!

Dags att kolla på en chill träning. Mysigt!
Bye, 'n take a chill pill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0