And everything you had got destroyed

Ett stort credd till alla tjejer och killar som gjorde lördagen till en jäkligt skön kväll/natt.
Jag hade skit kul. Började med middag hos mig och sen fest hos Enström. Najsigt värre! Tror dock jag drog i mig en aning för mycket sprit alltså. Huvudet was like a luftballong. Jobbigt! Mår bättre idag ändå trött. Trött på allt. Trött på skola, trött på innebandy. Jag ska ta en paus från innebandyn och köra lite kickboxning istället med mina sötisar Malin och Emmi, med start nästa måndag!

Nu ska jag spela lite mer Wii som jag fick i fölsis av pappa. Sen koka potatis och steka köttisbullar. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: mysan

asså paus helt?

2008-11-03 @ 23:19:57
Postat av: Jennifer

yes tror det. till jul eller något sånt.

2008-11-04 @ 07:04:55
URL: http://youneverwalkalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0