Amen tjenare!


Åååh låten är så bra! Kan nått fuckface bara inse det. Bara jag och Linnea som älskar låten? Som sitter och sjunger till den i skolan. "Rapapapapapapapa-a, papaprapaparapapap BOM!" Gosh den är så härlig!

Juste! Igår skulle jag först simmat efter skolan med Amanda. Och sen efter det möta upp Empan för att dra på kickboxning. Jag insåg att jag inte skulle hinna med både och så jag tackade nej till simningen och Amanda. Dock skulle jag inte ha gjort det. För när jag och Empan kommer till kickboxningen så säger hennes tränare att man måste anmäla sig innan och blablabla. Så det sket sig. Jag satt ändå där och kollade på alla mesar och Empan. När jag sen pratade med hennes tränare så sa han att jag var välkommen på nån jävla provdag i januari för det var ingen idé att jag började nu för då skulle jag behöva betala för en hela termin och den är snart över. Sen fick jag skjus av taxi Rickard hem, fank u! 
Jag kollde på fotbollsgalan på kvällen med Rasmus och fan va Zlatan är nice. Palla få allt han kan få liksom. Årets manliga fotbollsspelare, årets anfallare och guldbollen. Kylig kille haha!

Idag var jag i skolan och jag och Linnea funderade på att dö! Men det hände inte *phuu*. Jag åkte till mammas jobb efter skolan och fick skjus hem. Jag var så trött så att jag somnade i bilen och tydligen snarkade jag, vilket jag aldrig annars gör. När jag kom hem så åt jag och sen sov jag igen. Mycket nice!
Förresten fick jag skolfotona, fan va bra jag blev! Galet nöjd. Från trean till ettan har jag varit nöjd två gånger nu, och det är ju inte okej. Men fan vad glad jag blev nu! Härligt. Till och med papi tyckte att jag var fin, kul att höra. Han som oftast har nått att gnälla på annars. Haha, puss pappa!

Nu är det tagg som gäller. Ska lyssna på denna underbara låt någon gång till sen ska jag nog sova. I need it! Pö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0