Myspys i stan igår

Gosh va mysigt vi hade det igår. Först gick vi runt och kollade lite i affärer och hämtade biljetterna från bion. Sen gick vi ner till ett fik vid Stureplan och där tog Empan och Malin varsin te. Sen gick vi vidare till Vapiano där det dock var 18 års gräns. Jävla fan! Då gick vi till en annan italiensk restaurang och åt. Där var det jättebra! Verkligen att rekommendera, Savini hette stället. Det gick fort att få maten och det var gudomligt gott! När vi ätit klart så gick vi till Ica och köpte godis och dricka. Först tänkte vi att vi skulle sitta där och luffa men vi gick vidare till bion och satt där i ungefär två timmar. Men det var mysigt det också haha.

Själva filmen var inte så himla läskig, mest äcklig liksom. Någon som inte gillar blod ska ju definitivt inte gå på den. Det var mycket blod och döda, mer än i dom andra filmerna. Saw 5 var ändå riktigt bra och spännande. Den får en 3a av 5.

Nu har jag precis ätit frukost och berättat för pappa lite hur den här dagen och morgondagen ser ut. Snart ska jag väl höra med Malin om när vi ska ses och vi måste ringa Jossan också. Sen ringer Empan när hon kommit hem från jobbet och duschat och lite så. Nej, dags att ringa Malin. Pusss

Lite bilder från igår:

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.

Bild 1: Empan på bion när vi satt och väntade.
Bild 2: Empan och Melina på bion när vi väntade.
Bild 3: Empan och jag på bion när vi väntade.
Bild 4: Malin och Empan på Adidas store innan vi skulle äta.
Bild 5: Empan och jag på Adidas store.
Bild 6: Melina, Empan och Malin vid Stureplan på Kungsgatan.
Bild 7: Lite Empan och sen fina Sturegallerian.
Bild 8: Malin och Melina på fiket.
Bild 9: Jag och Empan på fiket.
Bild 10: Empan, Malin, Melina och jag på retaurangen Savini.
Bild 11: Empan är glad efter lite mat haha

Kommentarer
Postat av: melina

mysig kväll ! :D <3

2008-11-23 @ 21:56:38
URL: http://melinaguelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0