Trevlig kväll

Igår kväll åt jag hemma med pappa. Mysigt värre! Sen drog jag till Emeline, till hennes nya hus! Och jävlar vilket hus, tro mig, fyfan. Jens kom lite senare och vi snackade lite med Emmis mamma och "låtsas pappa". Emmi och Jens badade i hennes pool och jag kollade på. Jag fick skylla på att jag inte hade några badkläder, men egentligen så hade jag ingen större lust att bada faktiskt. Verkade som om Emmi inte heller hade det. Hon gick upp efter typ 10min, haha.

Idag ska jag vara hemma med mamma och planera kommande vecka. Jag vet inte om jag vill åka till Göteborg, Riga, Tallinn, landet, Åland eller Gotland. Fast Gotland är nog inte på listan direkt, men jag vill dit. Nån som kan tipsa om något roligt att hitta på med sin mor i en vecka?

see you.. /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0