Pigg?

Tjena mors!
Går kvällen kunde inte bli bättre. Det började med att jag gick till Rebecca efter maten och tog alla mina grejer och åkte till min pappa med henne. Där började vi fixa oss för att det skulle komma lite folk på förfest här. Vi fick möta Marcus Kim Oscar Nicole Therese och Gaby vid bussen och sen drog vi till mig. Vi chillade och snackade och hade det allmänt trevligt. Nån timme senare drog jag Rebecca Kim Marcus och Oscar vidare till Jakan på fest. Underbart!
Helt plötsligt dök David upp som jag och Rebecca var hos igår, kul. Han skulle tydligen till nån kompis men fastnade på festen. Efter nåra timmar drog vi hem, Rebecca mådde inte så jättebra! Hon skulle slagga hos mig men ville ringa sin mamma och hon blev hämtad. Hoppas bara inte hennes mamma fick flipp i bilen! Tillslut blev det bara jag och Marcus som slaggade här. Trevligt, mycket trevligt. Vi låg och snackade typ hela natten. Jag är inte så jätte pigg nu.

Jag drar nog till landet idag med min kära far. Jag ska måla och tjäna lite pengar :)
Hörs efter det!
Kyssssssss, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0