Landet

Nu har jag äntligen(!) kommit hem från landet. Det har ioförsig varit himla trevligt, det måste jag ju säga. Jag, Julia och pappa åkte ut i söndags. Men först hämtade vi Wille, våran katt. I måndags så regnade det så jag och Julia satt inne för det mesta och kollade tv och sov. På kvällen kom Amanda (Julias syster)  och pappa. Vi åt gott och kollade på några filmer. På tisdagen så började vi måla lite grann på huset. Det var rätt varmt och soligt.
I onsdags blev vi helt klara med alla väggar som vi skulle måla. På förmiddagen så åkte vi moppe till stranden och badade lite och sen plockade vi blåbär och gjorde en underbar blåbärspaj. På kvällen kom Riitta (min faster) ut och åt med oss.  Julia och Amanda åkte hem på fredag morgon. Dom skulle iväg och cykla med en kompis idag, hare bra flickor!

Micaela, äntligen är du hemma. Som jag har saknat dig!
Ikväll ska jag nog hem till Emeline och kolla lite film. Jens och Filip kanske kommer över senare, trevligt!

Pussochkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0