Hemmakväll

Igår var jag och hämtade Adam på centralen, han hade precis kommit hem från Göteborg då jag nästan tvingade honom att komma till mig och hålla mig sällskap medans mamma var ute och festade. Vi åkte hem till mig och kollade klart på nån jävla skit film, den var jätte dålig och jag fattade ingenting. Det kom bara nya filmer hela tiden så vi kollade på massa olika. Adam skulle sova här och när mamma kom hem gick vi och la oss. Jag var jätte trött.
Idag vaknade jag rätt tidigt av att det var så in i helvete varmt i mitt rum. Adam sover fortfarande, kanske ska gå och väcka honom? Eller kanske låta han sova, han ska ju åka till landet när vi käkat lite så mamma och jag ska skjusa honom nånstans, stackarn!

Senare, när Torre ringt, så ska jag vara med honom. Känns lite sådär må jag säga, liksom säga ba Jag ska va med Torre idag, känns väldigt lustigt. Jag har typ ALDRIG varit med honom förut, men men.. Bara han ringer snart så vi kan dra nånstans, jag måste till stan och köpa lite grejer. Så; TORRE, VAKNA!
P+K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0