Göteborg

Idag var jag hemma hos Emeline med Jens och Filip. Dom badade och jag satt på torra land, som vanligt. Kände faktiskt inte för att bada idag heller. Men Emmi var inte i så himla länge, så vi satt och snackade skit ett tag. Det var länge sen, och det kändes som om det behövdes.

Imorgon åker jag till Göteborg med mamma. Jag blir borta till torsdag eller fredag, men jag nås såklart på mobilen. Jag ska nog träffa Adam där nere. Har inte träffat den pojken sen förra sommaren. Härligt att få träffa honom igen!
Jag kommer inte skriva när jag är där nere, så nästa inlägg blir när jag kommer hem.
Roligt att Malin kom hem idag. Måste träffa Micaela snart också, saknar henne så himla mycket.

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0