Göteborg och landet

Hej alla glada!
Jag kom precis hem från landet och bara måååååste berätta om min underbara vecka med mamma!

Vi drog ner till Göteborg i måndags morgon. Där var vi i tre nätter och fyra dagar. Som jag sa tidigare, innan jag åkte, så skulle jag träffa Adam där. Och mycket riktigt så gjorde jag det, men jag träffade också, Kb, Torre, Jimmy, Malthan, Jenny, Kalle och Carro. Roligt. Ingen av dom har jag träffat på länge. Jag kollade på några matcher när Kb, Torre och Jimmy spelade. Det gick faktiskt rätt bra för dom, dom gick vidare till slutspel, men förlorade första matchen där. Otur!
Sen var jag och mamma på bio i onsdags kväll, vi såg Mamma Mia. Den filmen är helt amazing, helt underbar! Den handlar om Sophie som ska gifta sig med Sky. Sophie har aldrig träffat sin pappa men hon läser hennes mammas dagbok och märker att hennes mamma har varit med tre killar och en av dom är hennes pappa men hon vet inte vem. Så för att ta reda på vem som är hennes pappa bjuder hon alla tre på hennes bröllop. Resten av filmen handlar typ om hennes relation till sin mamma som är helt fantastisk.
Filmen måste man nästan se alltså, den är jättejättebra!

När vi åkte hem i torsdags så åkte vi förbi hemmet en snabbis för att packa om och vattna lite blommor, sen åkte vi direkt till landet. Där jag har varit tills idag.
Idag var vi på nån marknad i Grisslehamn, inte det roligaste men ändå nått att göra.
Idag åkte Rebecca på EM också, kommer sakna henne. Emmi och Malin kommer hem från Gotland idag. Ska nog träffa Emmi på måndag eller nått.

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt. Mamma ska ut med en kompis så jag är ensam hemma, hyr nog en film och kollar på film hela kvällen.
Kram på er





Det här är Sophie och hennes mamma från filmen Mamma Mia!

Sophie och hennes mamma från filmen Mamma Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0