Carolina Gynning

Jag måste bara säga. Jag läste Charlie Wandels blogg och jag blev väldigt vädligt inspirerad. Hon hade skrivit nått inlägg om Carolina Gynning och jag måste verkligen instämma. Den bruden är så grymt cool! Ända sen hon klev in i Big Brother-huset så har jag tyckt att hon har varit jätte häftig. Okej, allt som hon har gjort är väl kanske inte så bra men jag säger som Charlie, ingen är väl perfekt? Nu har jag också läst Carolinas bok, Ego girl, och jag bara älskade den. Läs den, även fast ni inte gillar henne. Jag tycker att den var underbart bra och jag avgudar Carolina måste jag säga.

Nu måste jag fixa mig lite, ska till Centralen och hämta den söta lilla Adam. Han hittar inte hit, dumma unge att behöva dra ut mig när jag egentligen inte orkar.....menmen, vad gör man inte för att få lite sällskap när mamma är ute och festar?
 
Love and peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0