skolan

Jag måste säga att jag bara ÄLSKAR min skola! Verkligen, skit mycket. Idag hade vi innebandy träning på morgonen och det va galet kul. Vi spelade bara lite lätt idag bara, två målsturnering. Tian, våran tränare är nog bland som roligaste tränare som finns. Förutom att träna oss i löfströms så är han tränare i AIK herrar innebandy. Fett coolt.
Underbart kul iallafall, hehe.
Jag ska inte skryta mer om min underbart bra skola, så ni får lite bilder från Järvsö att avnjuta nu istället, haha!

 
Jag och Emil gick modevisning för våra kära vänner, det var mycket uppskattat haha.


Jag och Magdalena kramas medan som andra badar. Jag fick skylla på att jag var sjuk och inte ville att det skulle bli värre för att dom andra skulle sluta tjata på att jag skulle bada, vilka typer!


Jag i min fantastiska outfit som jag gick modevisningen med, fint va?


Jag skulle visa upp den fina kamera väskan, lyckades sådär va?


Jag och Emil i slutet av showen.

Så, orkar inte ladda upp fler bilder. Plus att dom är så jäkla fula dom andra.
Pusss

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag sa ju att emil ser såå gay ut! ;P <3

2008-11-09 @ 20:47:04
URL: http://annabanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0