Sjuk..

Det är helt galet, jag har så jäkla ont i halsen och jag hostar som en åsna. Jätte jobbigt, jag börjar skolan imorn (suck, suck och suck) och har träning senare på kvällen. JAG SOM VILL TRÄNA. Jag kanske kan det iallafall eller så säger Åsa, min tränare, att jag inte får. Hm.. kanske ska pröva(?) Iallfall,  idag har jag bara varit hemma och tagit det lungt. Jag har sovit mesta dels av dagen och kollat en film, gissa vilken, hehe. Ps. I love you såklart, den var så underbart bra så jag var tvungen att se den igen. Verkligen sevärd alltså, den är helt klart bland som bästa jag sett! 
Klart jag kollade på OS också, herregud, Stefan Holm hoppade ju höjdhopp. Han är bra duktig han, synd bara att han inte tog den där 2 och 34 och sen första försöket på 2 och 36. Han har iallafall haft en helt galen karriär. 

Nu ska jag äta mat, är jätte hungrig så det var på tiden! Lax och potatismos blir det, mums
Sen ska jag och mamma kolla på någon annan film. Efter den är det dags att sova, jag är ju fortfarande sjuk och sen är det skolan imorgon. Löfströms för min del, var ska ni andra gå? Kul det ska bli att träffa Moa, Emelie, Filip, Oliver och Davva.

See yaa

Kommentarer
Postat av: Anna

jag börjar också imorgon :) hahhaha jaa helt jävla stöört :D

2008-08-19 @ 20:47:04
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0