Mallorca imorn, weeeeeeey

Igår va jag med KB hela dagen. Han är bra den killen! Vi gick runt lite snackade skit och bara hade det trevligt. Hans bror hade bjudit hem nåra för kräftskiva typ så han skulle hem rätt tidigt och käka men då drog jag hem också. När jag hade käkat drog jag ut och mötte KB och vi stack till handlarn och sen hem till Asp. Asp måste vara den segaste människan, ever. Helt sjukt, aldrig träffat en så seg människa. Men tillslut blev han klar, efter att jag och KB stått och tjatat som fan. Då gick vi hem till mamma och satt där och chillade lite. Emmelie och Paulin kom dit också och hälsade, sen drog dom till vallen, dit vi gick senare. Där va det nåra man kände och det var otroligt kul att träffa Phille och Bremberg. Vi gick hem vid tjugo i ett.

Idag ska jag bara packa och planera med min faster hur vi gör på Mallorca. Ja, för er som inte vet så åker jag till Mallorca imorn och blir borta i två veckor. Vilket också betyder att jag inte kommer skriva på min blogg på två veckor, sad but true.
Jag kommer sakna dom flesta.

Love and peaceee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0