länge sen

Jag är ledsen att det gått dåligt med bloggandet på ett tag nu. Herregud, skäms på mig! Men jag kan faktiskt säga att jag har haft galet mycket att göra. Skolan har börjat, jag har varit på kräftskiva och jag har tränat.
Skolan har varit underbart rolig faktiskt. Tro det eller ej, men jag trvis som fan. Jag går i samma klass som Emelie, Moa, Filip, Davva, Oliver och Chrippa sen massa andra.  Faktiskt jättekul! Jag går i Löfströms Gymnasium för er som inte  vet, den ligger i Solna Busniss park. Skolan är jätte härlig, verkligen. Tränar innebandy tre dagar i veckan, eller ett är nog ett fyspass.
Kräftskivan i helgen nu har jag varit på kräfskiva med massa vänner uppe i Järvsö. Galet kul! Det var sjukt kallt där så min "förkylning", eller vad det är, har inte förbättras. Konstigt, jag fick den på Mallis liksom och nu har det gått flera veckor. Menmen, även jag blir väl frisk. Hoppas jag!
Träningarna har ju kört igång igen och jag är helt lycklig nu. Länge sen man tränade innebandy. Jag har ju ioförsig bara fått vara med på en träning än så länge och är inte med på den idag men ändå.

Idag är det match i allsvenskan, AIK-hammarby, derby och galet många biljetter sålda. Ser fram emot matchen!
JENNIFER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0