innebandy helg

Herregud vad mycket innebandy helt plötsligt, från nästan ingenting till hur mycket som helst. Men kul är det! I fredags var jag och kollade på herrarna som spelar Ligacupen i helgen och då spelade dom mot Balrog/Botkyrka. Idag hade jag tre matcher en på morgonen, en på eftermiddagen och en på kvällen. Jag stod i mål på eftermiddagen, riktigt kul. Jag var vädligt väldigt nöjd efter även fast vi förlorade, men efter jag är sjuk och inte har tränat så mycket på sista tiden så känner jag att det var en väldigt bra match av mig ändå. Så, Bra jobbat Jennifer.
Imorgon har jag också match, då ska jag stå igen. Hoppas det går bra nu. Juste, för er som inte vet så är jag målvakt, därför skriver jag stod och stå.

Nu ska jag äta mat, galet hungrig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0