Hemma igen

Skönt att vara hemma igen, men ändå inte. Jag kom egentligen hem igår natt, men datorn hos pappa har inte funkat på hela dagen.
Hela Mallorca resan har varit hela fantastisk, visst har jag haft det lite sådär när jag varit borta med enbart faster, men jag har gjort så mycket skoj ändå. Jag träffade tillexempel Anna Bergman med familj. Underbart! Inte träffat den bruden sen år tillbaka känns det som. Så jag var med ute med henne en kväll och sen var jag på nått vattenland med dom också, jättekul. På hotellet träffade jag också en till Anna, fast Anna Björklund. Hon var där med sin storasyster Maria och sin mamma Maarit. Jag, Anna och Maria var ute tillsammans en kväll också och oj så skoj vi hade. Maria åkte hem till hotellet lite tidigare med sin pojkvän medan jag och Anna var kvar. Galet kul den natten! Jag har massa bilder att visa och lägger upp dom senare när datorn hos pappa funkar.

Idag träffade jag Kb och jag kan säga att det var på tiden. Jag har saknat honom så groteskt mycket nu under Mallorca och det var så underbart att se honom igen.
Innebandy träningarna har dragit igång igen också. Jag var nere och tittade på min träning, tränade inte eftersom jag är sjuk. Galet ont i halsen och hostar en hel del, jag fick inte träna för mamma. Och jag som längtat efter att få träna innebandy under hela sommaren!
Jag åkte med mamma på herrarnas träning och fick träffa Enström som man inte sett på två veckor nu. Underbart att se han igen, han är sig lik! Karlsson var där också, gud var länge sen jag såg honom, förra sommaren var senast tror jag. Hans tröjor borde jag lämnas tillbaka, dom ligger mest och ruttnar här hemma. Eller ruttnar och ruttnar, mamma har ju använt hans fleecetröja rätt flitigt. Knappt så hon vill lämna tillbaka den, men när hon fick reda på att hon är lagledare för hans lag så lämnar hon den nog rätt snabbt, hehe. Stackarn!

Jag och mamma såg precis en film som hon lånat av hennes kompis. Ps. I love you, heter den. Galet bra! Jag vet inte hur mycket jag grät. Den fick mig att tänka på min gamla pojkvän. Det är helt knäppt, men men.. orkar inte skriva ner det här.
Jag måste gå och sova, är jätte trött och måste få bort hosta och halsont.

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0